Godmorgon!

Börjar bli standard att ha den rubriken nu. Blev inget skrivande igår för det fanns inte tid till det. Släkten skulle komma vid 4 och fram till dess hade vi fullt upp med att fixa maten och städa och plocka undan överallt. Så det tog sin tid. 
 
Idag däremot kan jag skriva mer:) Janeth ska komma idag och kolla på shoppingen från London, inte så smart av mej lägga ut bilderna här på det innan dess men jag hoppas hon inte minns dom eller läst det :) Sen vid ca 5 åker jag in till jobbet för vi ska ha lite avskedsmiddag för nattkillen. Han åker på onsdag eller vad det var till sitt nya hem i Linköping tror jag. Långt bort i alla fall. Så vi ska träffas alla nu en sista gång innan han åker. 
 
Efter det täntke jag åka till Robin för han var ledig i mon så tänkte sova där:) Det är fin väder idag med så tänkte gå en sväng med sen innan jag åker. Men först: frukost!! Vi fick 3 fileer över igår. Fattar inte hur mycket mamma lagade asså, vi har mat i 14 dagar nu. 
 

Kommentera här: