Friday!

Gick och la mej nästan direkt när jag kom hem igår tror jag. Eller var jag uppe ett tag? Jag gosade med Göran ett tag i för sej innan jag gick upp till sist. Men skit i det! Idag är det fredag vilket oftast för min del betyder - ledigt! Och så är det idag med! Men jag sitter i sängen och läser i en bok som vi ska ha läst ut till nästa torsdag men Matilda ska låna den av mej på måndag så har lite kortare tid på mej, men det ska nog gå bra ändå :) Språket i denna boken är lite svårare än i den förra bara så kanske ta lite tid innan man helt fattar den.
 
Robin kommer troligtvis ikväll också. Det är lite klasshäng typ på campus i eftermiddag och frågade om han ville med men verkade inte som det så vi är hemma istället :) Tror även att jag ska duscha och dammsuga lite innan han kommer med. Var för trött för att duscha igår.
 
Vill ha sommar, och inga strumpbyxor! 
 

Kommentera här: