Fredag

Har läst klart boken nu till skolan på måndag. Ska skriva klart det senare tänkte jag och även 2 andra uppgifter, tror båda skulle in om 2 veckor eller något sånt. Har legat i sängen typ hela dagen förutom ett uppehåll för mat och dusch och ett när Robin kom förbi innan han skulle till sin bror och då svängde jag förbi in till pappa innan jag gick upp igen. Har inte kunnat sova något mer vilket jag hade velat ha. Men förhoppningsvis kommer jag hålla mej pigg och sysselsatt.
 
När jag nästan läst klart boken så kommer jag till detta kapitel. Först när det stod Dumbledore fattade jag ingenting, men sen när det stod Sirius (som jag trodde var Snape, så nu är det mer logiskt) fattade jag att det var Harry Potter dom hade tagit en bit från. Alla kapitel börjar med en bit från en bok eller dikt och denna var bäst! 
 
 
Funderar på att ta med nagellack också och måla till naglarna lite, har bara lite granna kvar på ett par naglar så det ser inte så snyggt ut. Tror det bli rött faktiskt, har för mej att jag köpte ett nytt i ullared när vi var där senast. Skit samma, vi hörs! 

Kommentera här: