Breakfast time

Detta har nog varit en av dom värsta nätterna i mitt liv. När vi tittade på TV så kände jag världens magont och magen bara svullnade upp. Dessutom tryckte det på blåsan så behövde ju kissa stup i kvarten med. Efter ett tag kom jag på att det kunde varit smoothien jag gjorde, gräddglass och icke laktosfri. Efter det kom jag på att jag tog ju en järn tablett innan! Brukar alltid ta den precis när jag ska sova för dom rekommenderar det då man kan bli lite konstig i magen. Och under halva dagen drack ja gen celsius och den kan med bidragit till magontet. Så har haft svårt att sova för har mått så illa så det finns inte och har vaknat lite hela tiden. Men efter halv 4 har jag inte vaknat en enda gång vilket är skönt. Men man är ju inte så pigg i huvudet som jag brukar vara.
 
Nu äter jag frukost i alla fall. Vet inte vad jag ska hitta på sen. Det är fint väder ute så hade varit skönt att gå en sväng:)
 

Kommentera här: