Träning

Kom på en sak till som va lite kul. Körde ett bollpass idag på 30 min och det va lika kul som alltid!:) Efter det tänkte jag då att jag skulle köra lite Zumba med Karen. Tydligen va jag den enda som tänkte så för det va bara jag som kom dit^^ Det blev ingen dans så jag stannade kvar och gjorde henne sällskap och sen körde jag hem istället. Men det va kul att få prata med henne lite, det bruka alltid va massa folk runt henne så man kan inte det riktigt.

Men ska köra Zumba på tisdag med henne iallafall :) Pappa skulle ha maten klar till ca fem över åtta så han va ju lagom förvånad när jag kom in 20 min innan passet skulle slutat eller något ^^

Men det va skönt att det inte blev något egentligen, då kunde jag hem och läsa istället och ta det lite lugnt. Klippte gräset ca 10 min när jag kom hem från skolan med. Pappa hade gjort allt utom den lilla biten så den tog jag och det va rätt skönt att få gå där och tänka på annat.

Liza ha varit värsta kelgrisen med så ha myst med henne sen jag kom hem också. Hon är så lycklig för jag tog av henne tratten, jag tror inte den hjälper henne utan den irriterar bara mer på såret. Så nu är vi bästisar hon och jag. Hon brukar inte klättra runt och på en annars för hon är så sur. Men igår satt hon till och med i knät :)


Kommentera här: