Så trött

Har pluggat hur länge som helst känns det som. Var inne i stan i typ 4 timmar och gjorde det och fortsatte hemma nu ikväll. Vi ska ha läst ut en bok till måndag på 88 sidor och även ett kapitel på 30 sidor. Känner mej rätt trött på att försöka minnas allt man läst när det är så mycket på en gång.

Men jag ha läst ut kapitlet på 30 sidor så ska läsa den andra boken i mon. Den ska vara väldigt lätt läst och roligt skriven i form av historier och jag tror att jag kommer minnas mer i den än psykologi boken! Så ska bli skönt med natt i helgen för då kan jag läsa den boken om jag inte bli klar och så hinner jag öva till provet.

Ska köpa en bok på torsdag med och då ha jag bara 2 kvar att fixa sen så är ute i god tid!

Nu ska jag gå och sova för håller på att somna här. Borde lagt mej för länge sen känns det som. I mon bli det mer plugga och sen ska vi fira Robins bror som fyller 23!

För att bidra till mardrömmar hos folk tar jag med denna bilden!


Kommentera här: