Proppen gick

Mamma skulle göra soppa innan och då koka hon alltid upp vatten i vatten kokare innan för det ska gå fortare. Tydligen fick man inte ha igång två kokare för då går proppen. Alltid är det något som ska krångla i köket. Fattar inte hur dom kunde sätta i princio hela övervåningen på samma propp eller vad man säger. Så himla korkat!
 
Hemma har jag inte gjort ett dugg typ. Har skrivit ett völkomst mail till gympan men Linda ska få titta igenom det också innan jag skriver ut det. Mailade kansliet och fick lite mer info som jag inte hade koll på. Så ska skriva ut medlemslistorna på onsdag tänkte jag. Har redan skrivit ut dom vi har och sen får vi dubbelkolla på onsdag så alla är ute eller om jag ska plocka bort någon.
 
Så det har jag gjort och sen har jag legat i sängen rätt mycket. Hjälpte mamma med soppan lite, skärde grönsakerna. Sen fixade jag mej till jobbetoch nu sitter jag här! Tog med mej ELLE och lite korsord också ifall det blir lite tråkigt eller för lugnt :)

Kommentera här: