Myskväll på Bryggeriet

Igår gick på dejt efter varit lite i nordstan. Jag valde restaurang för jag älskar detta stället, deras caesarsallad är den bästa jag vet typ. Så vi åt där! Mamma skickade med pengar så hon stog för maten igår, tack! Jag tog sallad då såklart och Robin tog någon köttbit med klyftporstis och sås. Till det tog han en öl och jag en cider och till dessert en pannacotta:)






Det var en riktigt mysig kväll fsktiskt. Detta var en mys resa för att fira att vi varit tillsammans i 2 år och det kunde inte varit bättre!:) Efter det gick vi tillbaka till hotellet och myste framför Fångarna på fortet och indiana Jones med chips och lite godis jag köpte på Kawaii. Kommer mer bilder från helgen senare när jag inte sitter på mobilen och blogga. Ska iväg och jobba inatt så kommer väl bli några bilder varken idag eller i mon tror jag. Om jag inte kör på mobilen igen då.


Kommentera här: