Lugnt och skönt

Även om jag ha en massa utcheck så måste jag säga att det är SÅ lugnt! Dom kommer ner med jämna mellanrum så man har lite att göra hela tiden typ. Kan erkänna att jag trodde jag skulle somna en gång för då hade jag suttit med korsordet lite för länge. Sitta och glo i en tidning för länge när man är trött är ine bra. Jag måste göra något lite hela tiden för annars blir jag rastlös och ögonen går i kors.

På tal om det så höll jag faktiskt på att somna en gång på teori lektionen jag va på för körkortet. Sån jobbig känsla när man känner hur ögonen vill stängas och man egentligen rä pigg. När jag ligger och ska sova så är det as skönt om det blir då, men inte annars.

Halva passet har gått nu, alltså 4 timmar kvar. Det har gått rätt fort ändå tycker jag. När klockan är efter 12 går det mycket fortare. Jag sa till mamma igår att när man jobbat halva tiden (typ igår var halva tiden 6 timmar) så känns det som det går mycket fortare sen, det känns bättre. Så när jag igår då passerade klockan 2 gick det fortare. Men när klockan var 3 var det ännu bättre, bara 5 timmar kvar då ju!!!

Men nu är det slut vid klockan 3 så det känns bra! Skulle köra cirkelfys med mamma och skolan men tror nästan jag får hoppa över det. Är för trött för att gå på sånt känns det som nu och sen hade det varit mysigt att få träffa Robin lite. Är ju en vecka sen så vill se honom lite.

Du ska jag fortsätta med Mahjong och mitt korsord så hörs vi kanske snart igen :)

Kommentera här: