Lördag 6/9

Vaknade vid halv 9 ungefär så vi gick ner till frukosten, bilder la jag upp då tror jag. Det var rätt gott faktiskt. Dom hade ett hemmagjort bröd, tror ag det var, med valmofrön på och jag älskar sånt bröd så det var jättegott med skinka på. tyvärr tillhör dom gruppen som verkar göra sin äggröra med pulver, alltså blanda upp pulver med mjölk eller vatten eller vad det nu är. Det var gott, det är inte det men det är också något som drar ner betyget på ett sånt hotell. Vi har liksom fler rum och mer gäster här men så vitt jag vet är det äkta ägg i våran!
 
Vi bestämde oss för att gå till Universeum och kolla läget där. Några djur var så söta och andra, typ fiskarna, var bara äckliga. Men det var en mysig runda:) Sen ville jag gå till Haga så det gjorde vi, efter att ha gått halvt vilse. GPS:en i mobilen visade den sämsta vägen jag sett. Så tillsist kom vi rätt. Vi gick varje dag för Robin ville inte åka spårvagn, då ser man ju inget tyckte han.
 
I Haga var vi på Kawaii bara och sen gick vi tillbaka. Klockan var ca tre när vi var tillbaka på hotellet och vi bestämde oss för att vila lite. Jag ville till Nordstan så vi hann väl va där ca 1.5 timme innan dom stängde vid 6. Köpte med oss lite chips och sen gick vi ut för att äta.
 
Det var väldigt mysigt förutom att vi satt där alla gick och jag vet inte hur många gånger vår servitör sprang in i min stol. Men det var gott och det är bra pris där så jag va nöjd ändå:)
 
Sen gick till hotellet och slappade med chips framför tvn.

Kommentera här: