Hoppas du få det bättre på andra sidan

Fan alltså, vet inte vad jag ska göra. Ringde djursjukhuset innan idag och fick tid till Siddh vid 2. Mamma fick ta dit honom för jag hade skola och om han skulle avlivas ville jag inte va där. Sa till mamma att hon inte få skriva till mej före 3 hur det gick för ville inte bryta ihop i skolan. Vid lite efter 3 precis när jag satt mej i bilen skriver hon att han fick somna in. Jag börja stört lipa direkt. Har gråtit i en timme nu och undrar tar det inte slut snart.
 
Det värsta av allt är att Charli väntade sej att jag skulle med hans bror hem igen. Så han tittade konstigt på mej när jag gav honom en nöt och inte hans bror. Jag visste att han skulle avlivas, har känt det på mej länge men det gör inte situationen lättare ett dugg. Jag undrar hur det ska gå på jobbet i mon, hoppas jag kan hålla känslorna i styr. Efter den här timmen har jag väl lärt mej lite att stoppa gråtet, men det kommer tillbaka lite fort som jag tänker hur ensam Charli kommer bli nu. 
 
Dom har aldrig varit i från varandra, har alltid haft varandra där liksom. Dom sover på varandra, nu senare har dom sovit i bajslådan tillsammans och suttit i matskålen tillsammans. Det är tvillingar, man kan inte sära på ett tvillingpar, det går inte. 
 
Han va ju så fin och så mysig. Jag fattar inte att dom va tvugna att ta min lille fluffboll. Han va ju så liten! Jag hade äran att få ha dej i nästan 3 år (även om 3 år är länge för ökenråttor ville jag ha dej många år til) och det var fina 3 år med dej min älskling! Så jag hoppas verkligen att du har det bättre där uppe så ses vi i framtiden.
 
Jag saknar dej redan. Din bror saknar dej redan och undrar när du kommer hem igen. Himlen har fått en fin ängel! Ta hand om våra 4 andra älsklingar där uppe. Vi saknar er alla. 
 

Kommentera här: