Godmorgon! :)

Ställde klockan på 9, ställde om den till 10 och sen gick jag faktiskt upp;) Kom hem vid 3 tiden inatt tror jag det var. Inlägget som kom inatt var precis innan jag skulle sova i alla fall så efter det somnade jag med en gång! Har precis ätit frukost som man kan se på bilden nedanför.
Vet att det inte ser så gott ut, men kan säga att det var riktigt gott idag faktiskt. Jag hatar svamp, kan inte äta det i maträtter, men champinjoner kan jag äta stekta med citronpeppar och vitlökspulver. Då är det riktigt gott faktiskt, det är konstigt. 
 
Idag har jag bokat in ett pass på gymmet och kanske försöka mej på att springa lite. Det är så fint väder så vore synd att inte vara ute när man faktiskt kan. Hoppas det är lika fint i Göteborg i helgen. Om man ska klä på sej med en gång och ut och gå istället kanske? Springa lite ibland om jag orkar. Tror inte det är så smart att ge sej på att springa direkt efter en jätteportion med mat. Jag få håll i vanliga fall så hur blir det inte direkt efter mat då.
 
Fick förresten alla böckerna igår som jag skulle få så nu har jag 3 kvar att fixa till delkurs 4 och 5 eller vilka det nu var. Så det är lugnt än så länge:) 
 
Hade lockat håret för första gången detta året typ känns det som. Körde en utgång ingår på Slottstallarna, super kul! Det kostade 50 spänn att komma in efter klockan 10 och en cider kostade bara 20! Så det är skit bra:) Det ska vi göra om en dag sen hade vi tänkt:) Dom hade massa sånna här lysstavar med som man kunde ta och vi tog rätt många under kvällen. Vi gav bort dom till folk sen så vi hade varsin i slutet sen och den tog jag med hem;)
Tyckte den var skit cool xD Ser ut som en frigolit bit typ och det var ju bra för vet inte hur många man lyckades slå i huvudet med dom och folk tappade och slängde dom på golvet.

Kommentera här: