Godmorgon!

Klockan ringde vid 9 idag och det känns bra att inte sovit bort hela dagen:) Låg kvar i sängen typ 1 timme innan jag gick upp för att göra frukost och nu sitter jag här. Vet inte riktigt vad jag ska göra riktigt. 
Funderar på om jag ska läsa dom 2 kapitel som är kvar att läsa till torsdag eller om jag ska göra ingenting, kanske kolla kläder och skor på internet?
 
Är sugen på en Michael Kors väska men känns onödigt. Kanske hittar på Gran Canaria eller kanske mamma hittar en i Kina. Behöver liksom inte den egentligen men vill ha en.. På senare tid har jag blivit sugen på en Celine väska, men den är way to dyr! Kostar typ 3 gånger så mycket som Michael Kors väskan!
 
Ikväll blir det ett CX pass och efter det blir det Zumba!:D Det är Vislanda marknad på lördag och tydligen har Karen kollat om hon kan få visa upp några låtar. Det hade varit riktigt kul att dansa där! Även om man vet vilka alla är nästan :/ 
 

Kommentera här: