Fredag 5/9

Tänkte att jag skulle berätta lite vad vi gjorde dom här dagarna vi var i Göteborg. Bilder kommer som sagt komma en annan dag men tänkte att jag ändå kunde berätta och sen bara skriva lite kort med bilderna sen.
 
I alla fall. Körde till Robin runt 4 och sen vid alv 6 tiden typ kom vi väl iväg till Göteborg. Det tog längre tid att komma iväg än jag hade planerat. Enligt GPS:en skulle vi vara framme typ 20.18 eller något men det blev ca 40 min senare eller något. Stannade på en mack vid Varberg eller vad det var för att ta en kissepus och Robin behövde något att tugga på tyckte han.
 
Helt plötsligt fick jag massa stickningar i magen så tog lite tid innan vi kom iväg där med för jag skulle äta en glass innan för det kunde ju vara så att jag va tom i magen eller något. Sen när vi kom bort en bit visade det sej att dom bygger om något eller vad dom sysslade med så vi fick ledas om till gamla E6 och vi kände oss helt vilse men det gick bra ändå. Till sist kom vi ju fram.
 
Lite efter nio var vi väl framme på hotellet så det var bara att parkera bilen och upp med grejerna på rummet och sen ner och äta. Köket skulle stänga vid tio så det var inte mycket vila innan maten. Jag tog en sallad, la upp bild på detta i fredags. Men vet inte om jag nämnde smaken på den. Såsen smakade fisk. Tycker det är fel att ett så fint hotell inte kan göra en riktigt caesarsallad. Dåligt!
 
Sen gick vi upp på rummet för jag skulle byta om och så skulle vi gå en runda. Blev ingen runda då vi var för trötta så duschade och sen somnade vi nog rätt snabbt efter det.
 
Vi bodde förresten på Best Western Hotel Eggers.

Kommentera här: