Cancer

Jag ha följt en blogg nu rätt så länge och känner att jag vill skriva om den. Det är en tjej som gick 2 klasser över mej i grundskolan som ja skapar denna och den heter fuckcanceer.blogg.se. Hoppas det blev rätt adress nu.

Hon är i alla fall 22 år och ha fått cancer för ett tag sen. Jag såg ett inlägg på facebook och såg att hon va skallig eller något, kan varit en text också. Så jag blev liksom nyfiken och kollade hennes Facebook och såg att hon fått cancer då. Någonstans i ansiktet tror jag. Hon skrev det på latin eller vad det är för språks dom hitta på alla sjukdomar på så därför ha jag inte riktigt fattat vilken typ av cancer det är. Men det ät i ansiktet i alla fall så mycket vet jag;)

Tydligen va hon med i Smålansposten i går men missade det. Har däremot läst på hennes blogg att hon skulle vara med. Hon är en väldigt stark tjej för hon tår igenom så mycket och det är så illa med hennes cancer tror jag så detta va sista utvägen.

Jag fattar inte att en tjej på 22 år (eller kille för den delen) ska behöva råka ut för såna här saker.

Gud, jag somna snart så vi då höras i mon:)

Kommentera här: