Busy busy!

I helgen var det fest både fredag och lördag så i söndags va jag skit trött hela dagen. Var hos Robin till typ nio sen åkte vi hem till mej så sov han här till idag då. 
 
Idag var det skola och det gick bra. Matilda och jag bestämde att vi ska ses vid lunch i mon på biblioteket på skolan och öva till tentan ihop. Det är rätt skönt att plugga med någon för hon kan ha andra anteckningar som man kan ha nytta av och har lite mer svar och annat tankesätt att se på frågan, typ.
 
Så vi ska plugga lite och sen åker jag hem. Vet inte riktigt hur vi ska göra med Linus present ännu då det inte blev något med det idag. Hände en olycka i hans familj så jag tyckte att han skulle vara hemma, men det är lugnt nu i alla fall. Men då tyckte jag att eftersom jag ändå är inne kunde jag ju köpa något så länge så delar vi på det sen.
.
Men vi få väl se hur det blir. Har Zumba 17-18. CX 18.45-19.15. Zumba 19.25- 20.20.
Vi få se ifall jag går på första Zumba passet då eftersom vi inte kom fram till om han skulle komma in till stan, köra själv eller om jag skulle fixa det. Det är inte hela världen om jag inte kan gå på första passet, men behöver liksom veta det i tid ifall jag ska dit eller inte så det inte helt plötsligt blir stressigt. 
 
Nu ska jag sova i alla fall. Är skit trött! Här kommer mysbilder på mej och Göran. Han va så mysig så även dom suddiga kommer upp :)
 

Kommentera här: