Bunkhlodt

Haha, mobilen ville ha bunkhlodt till bungalow xD I alla fall, har precis läst klart det vi ska läsa. Jag är inte så duktig på det här med att få ihop 2-3 punkter att diskutera med min grupp. Jag löser texten och sen tycker jag att vi ha fått förklaringarna på föreläsningarna så ha inga frågor direkt. Idag kom jag fram till 2 om samma sak så förhoppning är det väl bra.

Tycker faktiskt det är kul och intressant att läsa om psykologi. Boken heter psykologi så det är rätt enkelt att fatta vad den handlar om även om man inte läser den. Eller lätt och lätt, man fattar ämnet. Eller aja, skit samma.

Robin tyckte det lät tråkigt i alla fall men man lär sej väldigt mycket av den boken tycker jag:) I mon är det jobb som gäller mellan 15-23 och det var ett tag sen nu! Det är min helg eller vad man ska säga. Jag jobbar fredag 15-23, lördag 8-20 och söndag 7-15. Så man kan inte göra något på helgen typ men det är skönt ändå. Man är alltid två som jobbar helgen. En som jobbar kväll 12 timmar pass och morgon. Sen är det en som jobbar natten fredag och lördag. Då istället för att 3 ska få sin helg förstörd blir det 2.

Förstörd blir den inte så ju för jag tycker det är lite mysigt med att jobba helg, men som sagt kan man inte göra något för det är hem och sova typ. Men det ska bli kul för det va ett tag sen jag jobbade dagar känns det som^^

Just nu väntar jag på Linda och mamma som har varit på hockey: Lakers mot HV71. Vet inte vem som vann och jag bryr mej inte heller egentligen. Men mamma ringde nyss och sa att hon ha köpt 2 påsar chili cheese tops till mej!:D

In på lite tråkigt igen om Siddh. Mamma sa att dom fick söva ner honom för att titta på honom och sen avlivade dom honom då för det gick inte att "fixa" för att han skulle få ett värdigt liv. Det kostade fan nästan 700:-!!!!! Det är svindyrt ju!


Kommentera här: