Aaaarrrjhhggg!!!

Har försökt sova sen lite eftet 23 men det går inte att somna! Gäspar hela tiden och är trött i ögonen men det här bara inte! Dessutom känns det tungt att andas så måste ta djupa andetag hela tiden typ när jag inte gäspar liksom. Får snart panik! Ska upp vid 7 tiden i mon så vill liksom vara pigg då. Fattar inte hur jag kan vara så pass pigg som ja är nu för jag har ju sovit bra inatt och jag vaknade samma tid som vanligt så jag förstår bara inte...

Om några timmar sen så är det skola också, hur ska det funka om jag är skit trött? Hoppas ändå att den sömnen jag få räcker. Det finns ett mellan läge som är perfekt för då har man sovit tillräckligt, även om det är typ 4 timmar. Ibland känner jag mej mer utvilad då än när jag sovit typ 9. Har väl sovit för mycket då antar jag.

Aja, måste försöka sova nu. I mon är det dags för gymnastiken igen, ska bli spännande! Är så tacksam att vi fått 2 hjälpledare för annars hade det blivit jobbigt för oss.
Lunchade med mamma innan. Min mat är den översta.




Kommentera här: