Miss Selfridges

Nelly har ett samarbete tror jag det heter, med Miss Selfridges. Måste säga att jag gillar väldigt mycket från hennes kollektion. funderade på att beställa ett par klänningar och en byxdress, kanske ett par skor med. Men det är lite över min budget kan man säga. Det billigaste är dressen för 500.- så det blir ganska mycket sen om man vill beställa så mycket.
 
Men vem vet, kanske ångra mej och beställer något:P Jag är ju sån..
 
Har bjudit ut Robin på dejt på fredag eftersom vi åker på söndag morgon, annars hade det blivit på lördagen. Har en del klänningar som jag inte har använt på länge. Kanske ska ta och göra det då. Och sminka upp mej ordentligt. Vill ha en hel kväll så ska se ifall någon vill va snäll och hämta oss för då kan vi gå till en pub efter maten. Det vore riktigt mysigt! Ska kolla med honom när han vill äta och boka in det redan ikväll så vi inte står utan bord som förra gången. Denna gången ska jag äta på 4-krogar!
 

Kommentera här: