Måndag på Gran Canaria

Denna dagen var vi i Las Palmas hela dagen typ. Tog lång tid innan vi kom fram för vi stog först på fel sida och väntade på bussen och när vi väl stod på rätt körde den bara förbi oss. Så vi tog taxi dit sitället. Vi visste inte hur dyrt det skulle bli eller hur långt det var heller. Det visade sig att det kostade 60£ istället för 5.6£ som det kostade för en person om man åkte buss. Så vi betalade typ 200 spänn istället för ca 56 kronor. Men vi var glada ändå som hade kommit fram i alla fall. 
 
Där skulle vi till ett shoppingcenter som heter Las Arenas. Deras största tror jag det skulle vara. Dom hade Primark visade det sig när syrran kolla igenom broschyren vi fick från Fritidsresor. Vi gick dit med en gång^^ Där inne köpte jag mest saker och det som var dyrast var mina klackar för 18£. 
Några bilder verkar ha försvunnit från mobilen så det saknas: tops till ögonen, rouge, 2 linnen, 2 tröjor, västen och en pyjamas. Vad jag vet i alla fall, kan vara mer.
Efter det tog vi bussen hem och la oss ganska snabbt. Vi hade ont i fötterna och var ganska trötta så det gick nog fort. Vi åt lite innan om jag inte minns fel men sen stupade vi.
 

Kommentera här: