Godnatt!

Klockan är halv 12 så det är i princip natt nu. Själv är jag på jobbet och har precis börjat typ. Ska kolla klart på Sex and the city idag hade jag tänkt. Även läsa på till provet. Kan jag göra nu tills gästerna gått och lagt sig. Sen blir det film! :D Har Big Bang med mig också, länge sen man såg dom nu. Season 8 har ju börjat på TV så såg två avsnitt innan idag, men vill kolla på 7:an först innan jag tittar på 8:an. Men eftersom jag har lite jobb nästa vecka med så kan ja gse klart 7:an då och sen börja på One Tree Hil!
 
Aja, onödigt skrivet! Har med Harry Potter och Frost med ifall jag vill skippa serierna. Har bokat in peelingen nu också. Tog vecka 44, alltså veckan efter vi kommer hem från GC. Tror inte att färgen (om jag nu får någon) kommer att försvinna av det. Skulle jag gjort det innan så är det värre för då ska man undvika solen så gott det går. Så fredag v. 44 är det dags igen:) Var väldigt länge sen jag gjorde det nu. Gjorde det nog typ i februari eller något? Ska försöka hålla igång varannan månad igen som jag gjorde innan. Eftersom jag åt acne medicinen var det onödigt att göra peeling med och ärren skulle försvinna bra ändå.  Men nu känner jag att lite hjälp skulle inte skada ;) Tänker inte göra med laser i alla fall som hon sa att många gör typ direkt efter, helt i onödan!
 
Jag fattar inte hur jag kan byta spår hela tiden? Det är ofta nu när jag pratar med att jag kommer på något annat mitt i det jag säger och byter och pratar om det istället. Fattar inte varför. Det är väl en gåva;)
Kör gammal bild igen med min lilla flicka! <3
 
 

Kommentera här: