Ändringar

Avbokade träningen på måndag och bokade in en lunch med lilla Annelie istället:) Slutar vid 12 och hon börjar vid 4 så det passade skit bra:) Hon ville träffas i mon eller nästa lördag men är redan inbokad då och i mon sover jag hela dagen med ju för att orka med natten. Så tur att hon va ledig på torsdag för kände mej jätte elak som bara sagt nej:/
 
Så det ska bli mysitg tror jag:) Jag kör till hotellet efter skolan och parkerar där så går vi och letar upp något gott lunch ställe sen:) Jag tror även att jag kommer skippa gympan på torsdag, på grund av dålig sömn den dagen kommer jag vara grinig och bara skälla på barnen och då känner jag att det är bättre att vara hemma. Ska prata med Linda om det i mon när hon kommer förbi jobbet. Då ska jag skicka med mina nycklar med henne med så kan hon lämna dom till hjälpledarna så dom kommer in veckan efter då när vi inte är i landet:)
 
Kommer bli en mysig/bra men jobbig/stressig vecka. Och väldigt tröttsam vecka med:P Men ska bli mys med dejt både på torsdag med Annelie och med Robin på fredag kväll:)

Kommentera här: