Ändrade planer!

Skulle ju varit Zumba idag, fick precis mail om att det är inställt. Hade nästan väntat mig detta eftersom det är lov. Dom skrev att det va några tråkigheter inom familjen, vilket jag inte tror på. Någon gång hade dom sagt att hon va sjuk men då hade syrran sett henne på ett av sina jobb.Så tror inte att det har hänt något på riktigt, hon vill nog bara vara hemma med barnen nu när det är höstlov. 
 
Har gett mej in i den nya uppgiften till nästa vecka. Har skrivit vad jag tror och så eftersom jag inte har boken som behövs ännu så chansar jag lite utifrån dagens föreläsning och sen får jag ändra efterhand. Lika bra att skriva medan hjärnan är i full gång;) 
 
Eftersom det inte är Zumba har jag mer tid att bli klar på, vilket känns skönt i för sej. Men det är tisdag idag ocg uppgiften ska vara inne på måndag. Har ingen skola på måndag så ha till ca 13.00 på mej att bli klar med allt. Den gamla uppgiften vet jag inte när jag ska lämna i den. Behöver nog ha mamma till hjälp och förklara lite vad dom menar med en del saker ^^ 
 
Nu ska jag läsa klart de kapitel som är kvar i Vägar till Välfärd och efter det blir det nog att läsa i en vanlig bok:) Skolan får vänta till mamma är hemma tyvärr. Hade skrivit skit mycket innan med Matilda fick kolla igenom det och det var alldeles för mycket, så tog bort allt :) Därför väntar jag nog till mamma är hemma och kan förklara för mej:) 
 
Just det, jag kan ju lägga upp bilderna från GC nu:)
Gotte som jag fick med mej hem! + saltade majskärnor som ligger i en bruk på mitt skrivbord
 

Kommentera här: