Aktiv dag!

Vet inte vad som hände men vaknade inte av klockan utan vaknade istället två timmar senare men känslan att något inte stämmer riktigt. Så vaknade och såg att klockan var 14.45 istället för 13.00 som jag skulle vakna:)

Lite efter det fick jag sms om att det va mat så det va ju bra tajming :P Åt och sen gick jag upp och bytte om och läste lite och sen åkte jag till gymmet. Körde två pass där idag, båda på 30 min. Och bara för passet är kort betyder det inte att det va mindre jobbigt, höll typ på att dö. Testade RPM idag, någon typ av cykel träning. Hon körde dom jobbigaste låtarna sa hon så nu kan det inte bli värre i alla fall;) Det bara rann om pannan alltså, det va skit jobbigt. Men kommer nog fortsätta med det, gjorde inte lila ont i knäna nu när jag vet hur man ska cykla rätt. Sen blev det 30 min cx också! Efter det åkte jag till stan och körde 55 min zumba också. Sen hem och göra pizza och det va sååååå gott!!!

Nu är jag skit trött i alla fall och ska sova. Ska upp vid 6 i mon för att vara säker på att jag hinner till provet i god tid. Dom ringde även från blodgivningen innan och frågade om jag kunde komma i veckan och lämna lite blod, absolut sa jag! Så efter provet i mon ska jag dit och lämna. Om jag får, vet inte hur länge man måste vänta på att få ge blod efter att ha ätit den acne medicinen jag åt. Men det märker vi då jag få frågan dom på plats istället. Känns fortfarande coolt att säga att jag ha en ovanlig blodgrupp ;) Jag sa det till mamma: lite unik är jag då i alla fall annars ha jag ju linda som är lika dan med allt annat. Det stämmer, men skulle inte förvåna mej om hon med hade min blodtyp bara för det:P

Nej, nu ska jag sova. Vi kanske hörs eftet provet i mon så kan jag säga hur det kändes. Annars blir det senare:)


Ska sätta mitt mail i rutan på bilen så jag få parkera gratis. Mamma tror att det funkar i alla fall:P Så skrev ut det, och det blev visst ett helt a4 av det^^

Kommentera här: