Sämsta låten någonsin

Läste att Foki har gjort en egen låt och jag måste säga att det är det sämsta jag har hört alltså! Jag skämtar inte alltså jag satt hela låten och undrade hur man ens kunde göra en sån här? Och hur kan man ens älska den? Självklart är hon super glad över den och mega stolt men jag tycker det var det sämsta från 2014. Om det nu var rätt låt jag höre på Spotify, det var kasst!
Satt även och lyssnade på låten Ulrik gjorde för ett tag sen (Jag vet inte hur man gör) och det var ju bättre än Fokis men verkligen inte lika bra som hans andra låtar. Tycker mycket bättre om den stilen han hade innan. Men vem vet, hans nästa skiva kanske bli skit bra? Han skulle väl göra en skiva med Jonas Gardell om jag inte minns helt fel och det kommer säkert bli speciellt. Men förhoppningsvis bra :)
 
0 av 10 CD skivor till Foki!
3 av 10 CD skivor till Ulrik!
 
 
 
 
 

Kommentera här: