Royal Garden Hotel

Resan bokade vi igår men ville inte skriva ut något innan Elin fått veta det:) Så den 26 mars åker vi från Kastrup till London för att hälsa på Elin i 4 dagar! Ska bli skit kul och vid den tiden har det gått typ 1 år sen jag träffade henne, sjukt! 
 
Det ska verkligen bli as kul att åka dit igen och förhoppningsvis kanske Elin kan visa oss godbitarna som vi kanske annars inte hade sett. Blir en del shopping vet jag eftersom vi inte har alla dom affärerna i Växjö, haha. Vi har ingen av dom här;)
 
Det kommer bli underkläder från VS, billiga saker från Primark, söta badsaker från Lush (om vi hittar dit denna gången) och jag vill gärna in på Selfridges igen och kolla:) Linda och jag har bestämt att vi ska till Harrods med. Denna gången bor vi närmare det tror jag än vi gjorde sist. Här kommer en bild på hotellet! 
Det ska ju tydligen vara 5 stjärnligt och om man kolla på bilderna tycker jag att det är sjukt jävla snyggt! Det ligger i Kensington vilket inte säger mej ett dugg men har sett på kartan att det ligger ganska nära Oxford street (tror jag det var) så då vet man ungefär vad man är. 
 
Åh jag längtar verkligen till vi ska åka dit!!!! Bara 122 dagar kvar haha :)
 

Kommentera här: