Porrfritt 100%

Vi är ett hotell som är 100% porrfritt men sen för ett tag sen när jag och en praktikant jobbade kom vi fram till att alla dom här C More kanalerna har ju porr eftr midnatt typ. Kollade igenom listan på tv.nu och såg att på C More Hits skulle det vara det sen. Enligt lappen med de kanaler vi har så har vi inte den, men kände lite så här att det va ju konstigt. Kan vara så att kanalen är blockad eller något efter midantt och det hade ju varit bra i så fall. Vet inte riktigt hur det ligger till och jag ska inte ta reda på det heller. Kan va att det bara är den kanalen som har det och inte dom andra som ska visa sport och film eller vad det är, för dom tror jag vi har. Det står på lappen att vi ska ha 6:an också men vet i fan vilken kanal dom ha lagt den på i så fall. Hittar inte den där den borde vara och jag tycker jag letat flera gånger, ha hittat många filmer och program jag kunnat tänka mej att se när det är dåligt på dom andra.

Udda inlägg kanske men kom på detta nu. Mina inlägg är ofta inte genomtänkta utan jag skriver det jag lyckas komma på för stunden. Vet inte om det märks ^^

Kommentera här: