Oh happy day!

Inte riktigt kanske. Vaknade lite efter 12 när mamma ringde på dörren och förvarnade mej att hon var påväg in. Det var skönt i för sej för då hade jag inte blivit så rädd om hon helt plötsligt bara stog där inne. Så jag åt lite frukost och åkte sen till skolan. Hade föreläsning om LVM hem och det var rätt intressant. Har inte gjort så mycket på den nya uppgiften så ska ta en heldag på måndag tänkte jag till det. Tror inte jag kommer göra så mycket nödvändigt i helgen:P

Efter skolan körde jag i alla fall till ICA och hämtade ut mina böcker och skorna jag beställde hem. Ska faktsikt börja med att ge mej belöning varje gång jag får högsta betyg på ett prov. Inte på uppgifter och annat, bara proven. Skorna kostade ca 700:- på rean (men en extra kod;) ) så det var mer än halva priset på dom men blir lite dyrt i längden om man ska köpa massa saker så på sätt och vis är det bra om jag inte lyckas, haha^^

Efter det åkte jag hem och åt lite och bytte om för att gå till gymmet. Körde, som jag skrev igår, RPM och CX och det gick inte alls bra idag. Vet inte om det var för jag inte ätit mycket idag och inte sovit så mycket heller. Kanske testar det nästa vecka igen och se ifall det går bättre. Ibnte onsdagen då för har bokat in IKEA då.

Så sov lite efter gymmet och nu är jag på jobbet! Bilder på böckerna och skorna kommer sen också:) Kollade in en blogg från en som gick på min skola för många år sen och hon har varit i London nyligen och jag bli så sugen på att åka dit igen. Ska boka in med Lindaoch hälsa på Elin där och jag längtar! :D

Kommentera här: