Min kväll

Jag gnäller nästan hela tiden på att jag inte vill ha gympan längre, men när barnen kommer och kramas och vill liksom sitta halvt på en så är det skit kul! Det är precis som med spanskan i högstadiet. Jag ville inte gå dit men när jag väl va där va det roligt. Jag ska bara be om ursäkt ifall en del inlägg är lite felstavade eller ha ord som inte hör hit. Fick höra innan att det ha hänt och det är för jag skriver från mobilen ibland. Som nyss när jag ville skriva innan så ville min mobil skriva intensivt av någon anledning.  Den ändra mina ord på lustiga sätt, vi kör tydligen inte efter samma ordbok verka det som. Men ska försöka kolla extra noga när jag skriver men ser det konstigt ut vet ni varför😊

Efter gympan blev det Zumba också. Sista gången jag körde på en torsdag för i år då dom ha bestämt att flytta passet en timme tidigare. Jag sa till henne att det inte gjorde något då jag kör andra dagar med henne också. Så det bli skönt ändå att inte stressa efter gympan☺

Efter det bestod min kväll av att klippa päls i Hugos rumpa och att läsa en bok till skolan. Måste säga att den är rätt bra men det är kanske för att jag faktiskt förstå det mesta av det jag läser, har inte hänt innan 😅 Så det ha faktiskt varit kul att läsa i den! Kom på en sak till: man ser att det är skrivet från mobilen på mina smileys för jag ha inga såna här i datorn! 
Men i alla fall. Jag ha läst i ett par timmar eller så och det blir nog att fortsätta med det i mon. Har en bok till jag ska läsa ut och en annan där jag läser det som behövs till våra fältstudier. Så jag ha tillbringat sista delen av kvällen i min säng😴 (med att läsa)

Men nu ska jag sova faktiskt. Vi hörs någon (detta ord vill den ha istället för någon: bogpropeller) gång i mon. Kommer nog sova rätt mycket gissar jag på men någon gång ska man ju vakna😉

Kommentera här: