Jobbig dag

Började på ikea och det va kul, hittade lite allt möjligt. Saker som jag inte skulle ha alltså eftersom kan bara skulle haft en byrå. Blev en spegel till den med och lite andra saker som jag fotar och lägger upp när det är klart allt. 

Efter det åkte vi till min kollega som ha flyttat till ett hus i närheten där mamma växte upp så va kul att titta förbi där. Huset va verkligen jätte fint! 

Har satt ihop min byrå också för ville inte ha kartongen framme och det skulle ihop bli roligare i mon. Så den är uppe och det tog mej minst 2 rimmar 😧

Ha varit på lite deppigt humör några dagar nu med. Ikväll speciellt för la ut i vår grupp på Facebook att vi hade tänkt ha förfest i Växjö och ville se om någon va sugen på det. Ha fortfarande inget svar men en annan som skrivit om festen på lördag får likes och folk svarar. Känner mej lite utanför klassen och ensam. Vi är några redan som ska va där men ändå. Vet inte om det är för det är grace eller om jag är felet. Men eftersom mitt humör är så fint nu så är nog jag problemet. Ska kolla med lite Vislanda folk och så om dom vill komma. Det gör ju inget att det inte bli fler men hade varit kul samtidigt. 

Aja ja ska sluta tänka på det nu och gå och lägga mej istället. Är as trött efter ikea och sen lekt med kollegans barn. Har nog aldrig varit med om barn med mer energi😁 Tyvärr va inte jag på samma lek humör som dom så dom klättrade mest i knät och nöp mej i skinkan. Men dom är så roliga☺ 

Invigde mina nya Jeffrey Campbell skor idag med. Fick rätt ont i hälarna till sist och även under foten vid stortån typ. Men gick med dom typ 5 timmar och det gör jag aldrig annars. Så det va skönt att hoppa ur dom sen 😉

Kommentera här: