Hej!

Sitter och dricker te här i min ensamhet. Eller a, alla utom syrran är hemma men in i mitt rum! Har ätit lite philadelphia ost med sweet chilisås och nachos. Kände mej lite småhungrig men kändes onödigt att äta något stort så här sent. Så då fick det bli så! 
 
Idag kom äntligen min sladd också så kan förhoppningsvis byta stereo nu och börja använda spotify i bilen igen. Har snart lyssnat igenom att skivor vi hade, vissa skrivor flera gånger. Så det ska bli skönt med min egna musik snart:) 
 
Idag har jag varit i skolan på föreläsningar och det har varit intressant. Gillar faktiskt att gå på dom, man lär sig så mycket mer än att bara läsa i boken. Vilket många verka skita i i klassen. Har inte blivit klar med inlämningsuppgiften än däremot som ska in på onsdag, men jag slutar vid 12 i mon så tänkte göra klart den då. Man blir för trött av att lyssna på någon som står och pratar i ca 4 timmar så man är helt slut i huvudet när man kommer hem sen. Men det är bara lite kvar tror jag:)
 
Har inte lämnat stolen annars förutom för mat och toabesök typ. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för ögonen går typ i kors. Kanske ska läsa ELLE, behöver inte tänka så mycket där.
 
Ursäkta ful bild men håret var ivägen hela tiden så detta är trots allt den bästa innan jag gav upp. Tänkte ha kört med mitt plommonfärgade (tror jag det är) läppstift och mina nya skor. Men tog mina blå Reebook istället och inget läppstift. Var redan lite sen på morgonen så hade verkligen inte tid att krångla med sånt också. Så detta är alltså när jag kom hem, innan sminket åkte av! 
 

Kommentera här: