Hallå! 😀✋🌛

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg om vad jag ha gjort idag. Har inte gjort så mycket faktiskt. Åkte med linda in till stan för att städa i lägenheten och sen stack vi till grand när hon va klar. Vi brydde oss inte om att hämta boken för det hade vuxit för sent. Vi gick runt ett tag där uppe och fikade på Espresso house. Tog en bagel mes hicory kyckling och den va skit god! Kommer definitivt att ta den fler gånger 😄👍💞

När vi kom hem ca halv 8 igen så fixade jag in lite chorizo i ugnen och fixade lite i rummet. Sen gick jag ner till pappa och Linda för att se Sveriges värsta bilförare och det va kul☺ Förr satt vi ofta och tittade på tv ihop. När Så ska det låta kommer igång igen kommet vi nog sitta alla igen om ingen jobbar. Gillade det, satt och åt chips och gissade på låtarna 😊

Det jag köpte kommer upp i mon tror jag för nu är klockan för mycket för ska upp halv 8 för att åka till skolan. Robin ha fått plats iväg igen med så kan inte se honom förrän söndag eftersom jag jobbar i helgen. Om han inte hälsar på☺ Så när vi ha månads dag tyckte jag vi skulle boka in en myskväll med bio och ut och äta. Har varit sugen på Caesarsallad från Bishop ända sen linda var och åt och sa att dom hade den igen. Så kanske bli där och inte 4 krogar som sist☺

Satt och skrev innan u boken med skoluppgifter som jag gjort anteckningar i från mina Word dokument och fick till en riktigt bra 3:a 👍

Kommentera här: