Godnatt!

Nu tycker jag att jag har suttit väldigt länge med mina skoluppgifter så tänkte faktiskt gå och lägga mej. Har satt igång Harry Potter 3 också för den första tog slut.Har skrivit ut ett häfte från vetenskapsrådets hemsida så ska sitta och markera det som är viktigt till min uppgift och sen kan jag skriva mer om det i mon. Denna examensuppgift ska inte vara inne förrän senast 29/12 så har en månad på mej så det är inte bråttom, har har ju ändå börjat på den redan. 
 
Men nu ska jag natta mej i alla fall. Mamma skrev för kanske 1 timme sen och skrev godmorgon. Blev lite konstigt när det stog godmorgon när klockan var halv 12 på natten här. Verkade som dom skulle på någon marknad idag. Gud jag håller på att somna här vid datorn...
 
Ska borsta tänderna och tvätta ansiktet sen ska jag bädda ner mej i min gosiga säng:)
Super snygg bild på mej bara för det. Not
Förhoppningsvis kommer den där speglen upp på väggen snart med^^ 
 

Kommentera här: