GC shopping

Har nu fotat allt, tror jag utom ett svart linne från Gran Canaria så ska lägga upp dom en dag. Dropbox funkar inte just nu för jag ha inget batteri så den vill inte lägga över dom😐 Blev ingen Robin idag, jag vill sova hemma för det ha jag inte gjort någon helg sen innan vi åkte till GC och han ville sova hos sej för han ha kobbar hela veckan och inte varit hemma. Men jag ha inte Heller varit hemma speciellt mycket denna veckan tycker jag för har haft något varje dag så fått sova i stan några gånger. Men i mon ska vi ses i stället. 

Detta ha inte gjort något faktiskt utan ha varit rätt skönt att inte göra något. Bara kolla film, äta lite godis, fota shopping och mina Jeffrey Campbell skor. Tänkte fota dom ihop😊 Tänkte även åka till mormor i mon för jag ha inte träffat henne på länge. 

Ska försöka lägga upp GC bilderna i mon innan vi åker. Ska även kolla lite på fars dag present för vi ha inte hittat något bra än så åker in medan mamma ska jobba och kolla👍

Kommentera här: