At the dentist

Skulle till tandläkaren vid 12 och det tog typ 10 min att va där. Hon sa att det såg jätte bra ur och jag borsta bra och så👍 Feelin' good!

Men fick banan fluor som vanligt med men hade ätit innan jag kom så skulle inte ära när jag kom hem ju och då gick det☺ Ska väl åka till tippen med mamma snart och sen tänkte jag börja leta fram vad jag ska ha på mej ikväll. Har en idé men vet inte om jag ska köra på det eller inte. Jeans och en tröja öppet skönast så det bli nog det till sist. Ska duscha strax med så går hinner torka ordentligt så jag kan fixa det😊

Passade på att gå till systemet med när jag va ute och körde så köpte till i mon med när jag ska ut med klassen. Annelie köpte 7% Kopparberg tror jag den heter och den va god så köpte några såna att prova. Då behövs det inte lika mycket dricka biljetter är bra😉 Ska förbi city gross sen med för jag glömde köpa sockerdricka när jag va på Ica och kön va way to lång för att jag skulle lämna den och hämta läsk.

Kanske kommer bilder från för festen!

Kommentera här: