Upptagen kvinna

Robin brukar köra med att han är en upptagen man när han inte vill hälsa på mej eller följa med någonstans. Han ska alltid hjälpa brorsan eller något. Säger han, jag vet att det inte är sant alla gånger.
 
Men idag har jag varit en riktigt upptagen kvinna. Legat i sängen hela dagen som jag skrev innan. Men min säng är helt underbar! Den är den mjukaste jag vet och med alla mina kuddar och mjukt täcke så blir det den bästa platsen i världen! Robin tycker att jag har för många kuddar för min lilla säng. Har en 120 säng med 6 kuddar, mysigt! Sover med alla också. Jag säger till han att jag vill kunna sänga upp armarna över huvudet och känna hru mjuka kuddarna är mot händerna.
 
Därför är vi inte riktigt överrens om vems säng vi tar med om vi flyttar. Jag vill ha min, men det blir lite trångt att sova två i den hela tiden. Plus att då är den för mjuk och jag får alltid ont i ryggen. Så det verkar som det blir hans i alla fall. Fäller en tår för det:( Får jag som jag vill kommer jag ta med den också ändå för när jag jobbar natt vill jag gärna stänga in mej och ha det kolsvart och tyst där inne. Visst går det med ett gemensamt sovrum med, men vill så gärna ha med min älskade säng även om alla tycker den är för mjuk!
 
 

Kommentera här: