Tuff dag!

Gick ut innan två för att klippa gräset. Ca tjugo i fem var jag klar-.- Tog mycket längre tid än jag hade räknat med. Var svin långt så fick tömma typ hela tiden. Och så stor trädgård tycker jag inte att vi har egentligen, men det var segt idag! 
 
Sen blev det ett pass spinning och ett bollpass. Dom var på 30 min var men det räckte!! Spinningen var ett riktigt mördar pass asså. Har aldrig provat det så tänkte göra det idag då. Egentligen förra veckan men jobbade istället:) Vet inte om jag kommer köra det igen för det gjorde riktigt ont i knäna. Men bollpasset var faktiskt helt okej. Det var tufft, men det var i alla fall lite kul.
 
Så jag kom hem för en timme sen nu:) Har ätit lite och duschat, välbehövt! Nu ska jag läsa lite tror jag. Vill läsa ut sista Pojken boken nu nu nu!
 
Dagens outfit.
 
 

Kommentera här: