Super bra dag!

Började med att pappa hade lagat god mat, bra start på dagen! Sen åkte jag och syrran in till stan och shoppade lite. Eller, det blev rätt så mycket mer än vad jag egentligen skulle köpa^^ Men det var länge sen vi bara var och shoppade så, skojigt! Så bilder kommer kanske i mon eller senare i veckan. Hann inte ta bilder när jag kom hem.
 
När vi shoppat klart besstälde vi även klädet med Dacke trycket på så det kommer komma om någon vecka. Vi bestälde med våra namn på eftersom vi har samma storlek och likadana kläder, då vet vi vem som är vems. Plus att jag gillar kläder med mitt namn på, känner mej speciell då;)
 
Efter det blev det Zumba i Växjö och sen ett pass till i Alvesta. Så hann hem och duscha lite snabbt för att sen sova ca 30 min. Och nu är jag på jobbet:) Så det har varit fullt upp hela dagen faktiskt.
 
Det var så kul när vi va inne på Cubus med för träffade min gamla klasskompis och före detta bästis. Har inte sett henne på jätte länge så ska faktiskt fråga om hon vill ta en fika någon dag. Vi har några år att ta igen och det vore kul om vi kunde börja umgås lite smått igen. Fick verkligen känslan av att tiden stått still, det var liksom inte konstigt att prata med henne som det kan bli ibland. Har rätt många roliga minnen med henne:) Ska kolla med henne nästa vecka kanske.
 
Kör en bild på balklänningen igen. Köpte faktiskt skor till den idag så nu kan jag äntligen sy upp den:)
 

Kommentera här: