Otrevlig

Alla som känner mej vet att jag blir riktigt grinig om jag inte får mat eller ine har fått sova tilltäckligt. Kände det nu när jag gick ut i köket, vad sur och tråkig jag måste låtit! Jag vet med mej att jag inte log eller något och jag sa liksom bara det jag ville och sen gick jag igen. Dom kanske är vana vid att vi är sånna när vi jobba hela natten, ingen aning, men känner mej så otrevlig bara.
 
Har återigen suttit och kollat på resor inatt. Fanns en sista minusten för knappt 2000:- till Turkiet eller Spanien eller vad det var. Då hade man åkt den 5 maj tror jag. Jag bara kände, JAG VILL!!! Men eftersom jag ska jobba så går det inte att boka och ingen kan åka med mej då heller gissar jag på. Alla jobbar ju nu tyvärr.
 
Vi har pratat om en sista minuten i höst med Janeth. Vi vill gärna till Spanien, hade varit nice att få använda sina spanska kunskaper som sagt. Och då kan vi bara bestämma att vi ska åka den veckan och så väntar vi in den. Eller om vi ändå inte har något att göra, packa och stick med en gång. Förra året när vi tog Turkiet var det ju en ospecificerad resa. Men vi hade turen att hamna i Alanya och samma område som de 3 tidigare gångerna så vi var nöjda med det! Hade så gärna åkt i väg en vecka med sol och bad. Om bara Robin hade velat/kunnat följa med.
 
Bjuder på ett par bilder från senaste resan. Turkiet-13
Ser att jag hade piercingarna kvar där med. Saknar dom lite ibland men oftast inte. Dom har ändå växt igen på insidan i munnen så kan ändå inte få något.
 
Om ca 1 timme slutar jag. Då blir det hem och sova!
 

Kommentera här: