One more night

Blir att jobba inatt också. Ska träffa Robin lite sen idag och sen blir det att åka hit igen. Är inte helt sugen på det men det är också för jag hann inte sova så mycket innan jag åkte hit igår så är riktigt seg och trött och har ont i ryggen. På tisdag ska jag och syrran åka in till stan lite tidigare innan Zumban för att gå lite på stan. Har en del saker jag vill/måste/ska köpa. Rätt mycket saker faktiskt men en del kan vänta till nästa lön då Robins present är prio ett just nu!

Är stressad för jag har verkligen ingen fantasi eller något när det gäller presenter:( Specielt inte när det gäller Robin. Han säger aldrig vad han tycker om eller vad han vill ha. Man kan liksom inte snappa upp något när han pratar. Jo, han vill ha en ny bil men det kan inte jag köpa till honom. Så är lite stressad över detta:/

Men ska bli kul att gå på stan med syrran. Var längesen vi gjorde det. Längesen jag var inne i stan och gick i affärer med någon alls, men förr kunde vi in till stan och kolla lite. Eftersom vi har lite lika smak på kläder och skor så är det skoj att shoppa med syrran! Så detta kommer bli en syster-shopping. Sen är det som sagt Zumba efter det, kul! Ska få höra en ny låt som vi ska dansa på hennes uppvisning i juni sen. Ska bli riktigt kul med den uppvisningen faktiskt, lite nervös. Mest nervös över att hon helt plötsligt byter ut mej eller något, man vet ju aldrig.

Men men, vi hörs i natt igen:)

Kommentera här: