Jag är högt över molnen

Vet inte alls hur det stavas men chansade, molnen. Veronica Maggio är på radion just nu och det är låten Jag kommer. Den är väl sådär tycker jag, men den funkar att lyssna på:) Enda låten jag inte tål att lyssna på är Happy, då byter jag kanal direkt. Dom senaste gångerna har jag haft oturen att den låten går både på 104.3 och 105.8, då är det lite jobbigt.
 
Men i alla fall. Slutar om knappt två timmar. Ska bli skönt att åka hem och sova lite. När syrran har slutat i mon tar jag bilen till Robin också. Vi ses i helgen men eftersom jag inte orkade komma till honom i måndags för jag skulle jobba igen så lovade jag att komma på onsdag.
 
För mej är det fortfarande tisdag så skriver kanske lite konstigt. Men så är det. Inte nytt datum eller ny dag förrän man har sovit;) Tror alla håller med om det. Längtar lite till jag kommer hem och kan kolla på min shopping en gång till. Måste se ifall det är bra saker eller om jag helt enkelt var dum när jag shoppade. Hade sport BH och träningskläder så det såg inte så snyggt ut. Provade liksom linne utan band och under ser man bara en svart stor sport BH. Dessutom plattar den till en del så det blev ännu fulare.
 
Så vill se igen hur det sitter på med vanliga kläder och om det är min stil. Syrran provade ett linne åt mej och sen även en klänning och jag köpte sån klänning med. Likadant med Dacke kläderna, hon provade allt så jag chansade lite mer på det. Men passar storleken henne så passar den mej, har alltid varit så.
 
Snart är jag tillbaka på min favoritplats!
 

Kommentera här: