Ingen kisse idag inte

Var ingen katt som låg i fönstret och väntade på mej när jag kom hem idag. Så fick gå in och gosa lite med dom istället.
 
Idag har jag sovit typ hela dagen. Klev upp vid fem för att duscha och packa lite. Sen ringde Robin och frågade om jag ville med dom in till stan och äta lite. Lät super mysigt så jag tackade såklart ja! Problemet var att jag hade ca 20 min på mej att packa klart, göra matlådor, torka håret, byta om, byta kattsand och ge Liza medicin. Jag blev väldigt sen in.
 
Ringde mamma om nyckel till lägenheten då jag inte fått tillbaka min ännu. Hon var hos mormor så fick ringa syrran och ta hennes nycklar. Så det tog tid med att åka dit och vänta lite på henne och sen åka till stan. Så jag hade ca 45 min att äta och ha trevligt med Robin och hans familj. Tyvärr fick jag gå tidigare för att hinna till jobbet så dom är kvar där och äter efterrätt. Hoppas lite på att han vill sitta här inatt med mej. Eller en stund i alla fall. Eftersom jag måste ha bilen til Teleborg i mon så kan han tyvärr inte låna den hem utan någon få hämta honom eller få han ta bussen hem om han inte vill stanna hela natten.
 

Kommentera här: