Gymmet med syrran

Provade gymmet i Alvesta för första gången idag. Har bara varit där på gruppträningar så detta var premiären! Gillar stället faktiskt. Det var inte så mycket folk, det var fräsht och en hel del olika maskiner, mer än det var där jag var innan i stan. 
 
Så dit ska jag en dag igen och prova lite annat också. Linda ville hem och fixa lite innan hon drar till jobbet så vi var där i ca en timme i alla fall. Vi ca halv 4 åker jag in till stan med för att jobba lite. Vet inte när jag slutar eller något sånt, vet bara när jag ska va där. Hoppas att det blir kul:) Janeth ska inte jobba där idag men jag hoppas att Annelie är där i alla fall så man har någon som man känner. Eftersom jag inte är där så ofta har jag inte försökt skapa kontakt med någon av de andra riktigt. 
 
Skriver kanske igen sen, vi få se:)
Min "tränings-outfit" för denna gången. 
 

Kommentera här: