Dejt! <3

I fredags var jag på dejt med Robin. Vi har inte varit det sen alla hjärtans dag. Så jag gjorde mej i ordning och åkte till honom och sen åkte vi till stan för att äta. Det var väldigt mysigt faktiskt, men vi gick inte dit som jag hade velat. Var mest därför jag ville åka in till stan för att äta^^ Men detta blev gott också! Åt på samma ställe som alla hjärtans dag, Grill House.
 
Sen åkte vi hem till Robin för jag skulle sova där. Vi var rätt trötta så satte igång Full frys på datorn och kollade på projektorn, mysigt! Det var kul även om man har sett dom typ 100 00000 gånger. Funkar alltid:)
 
Dejt kvällen varade inte så länge men det är också för jag kom iväg så sent till honom så vi var inte i stan förrän typ 8 tror jag. Men hade en del att göra innan så det fick bli så tyvärr.
 
Detta åt jag: kycklingfile med klyftpotartis och tzatziki
 
 
 

Kommentera här: