Bra måndag!

Kom till Robin efter vi hade ätit på 4-krogar med mamma i söndags. Blev att sova med en gång typ, var as trött. Och igår satt vi på blocket ett tag och kollade bilar och sen åkte vi till Ljungby för att kolla på en bil. Det blev inte den för jag tycker att dom ville ha alldeles för mycket för den, pappa håller med. 
 
Så vi va i Ljungby rätt länge och åt på Sibylla, första gången för mej! Sen pkte vi hem till honom och slappade på altanen och innan jag åkte hem så spelade vi kubb. Det var jag och Robin mot hans pappa och lillebror. Dom vann 3 av 4 gånger. Och jag va grym i början alltså :O Har alltid varit sämst på kubb men igår gick det as bra! 
 
Idag är det dubbel pass med Zumba som gäller. Kanske ska ta mej ut och sola lite sen, just nu blåser det alldeles för mycket för att det ska vara skönt att slappa i solen. 
 
Maten jag åt i fredags:
 

Kommentera här: