Body

För en vecka sedan tror jag det är, onsdagen förra veckan blir det. Då hade bilkåren en liten marknd kan man nog kalla det och vi hittade super söta bodys! Även om det är många år kvar till en bebis så fanns det en body som jag blev helt kär i! Så nu kom jag på att jag kunde gå in på sidan och kolla vad dom har mer. Så det gjorde jag, och jag köpte 7 stycken...

Det var även en liten rea till på söndag så betalade 147.50:- för 7 + frakten. Dom kostade 25:- styck på rean + 30% på det, toppen! i vanliga fall kostar dom ca 100:- styck tyckte jag syrran sa, jag kollade inte så noga heller. Men beställde det i alla fall och nu ska man bara förvara dom ett tag. Dom va så söta!!!

Vi pratade med en annan där och hon berättade om sin kompis som köper massa barn saker nu så hon har till hon får barn. Letar och hittar hon något billigt så slår hon till. Egentligen ville jag inte beställa för man vet inte om det blir en tjej eller kille, men bara kämpa till man ha en av varje i så fall;) Men som sagt, dröjer något år till.

Sidan heter pleasemun.se. Kommer bilder när dom har kommit hem sen!

Kommentera här: