Bilar

Har kollat lite bilar idag. Kollade när jag kom till jobbet för det var så lite att göra så passade på då. Hittat några intressanta faktiskt så Robin ska få kolla på dom också och säga vad han tycker. Hans kompis skickade till mej på Facebook innan och det visade sig vara en som jag tittat på innan också. Vet inte om han skickade till mej innan jag kollade men hade inget internet på då så vet inte hur det låg till. Men i alla fall. Det var den första som jag hittade idag som verkade lite intressant.
 
Ska prata med Robin om att kolla nästa vecka igen eller något. Jag kan på fredag också men vi få se vad Robin tycker. Eftersom jag jobbar natt då bli det inte att vara vaken för tidigt eller vara borta för länge. Måste ju hinna sova med:P Så vem vet, kanske tar jag min egen bil till jobbet nästa gång?
 
Ge mej sommar och student så jag få använda denna!!
 

Kommentera här: