Bakis?

Har ont i huvudet och känner mej super seg. Det är väl såhär det känns att vara bakis antar jag. Har aldrig druckit så mycket att jag mått dåligt dagen efter så har inget att jämföra med riktigt. 
 
Vädret idag har varit mega skumt. Vaknade vid 2 tiden och det ösregnade och esn började det även åska rätt kraftigt, bara en gång i för sej. Och nu är det som om inget har hänt. Lustigt.
 
Ikväll ska jag till Robin en sväng. Jag fick hoppa in på ett pass i mon kväll också så förhoppningsvis behöver jag inte jobba inatt. Vi får se vad odm säger om det. Men jag vore tacksam om jag fick vara ledig idag. 
 
Annars då? Har precis ätit frukost och det var väl gott antar jag. Har ätit samma frukost i princip varje dag och ca 2 år nu tror jag. Med undantag för några gånger och dom gånger jag inte är hemma såklart. Så det är ingen speciell frukost men den duger:) Om någon timme ska jag hjälpa pappa med maten också. Hade tänkt grilla ute men då det öste ner sa han att vi skulle ta det i ugnen. Men eftersom det inte regna längre kanske det blir så i alla fall.
 
Nu ska jag leta upp klänningar och fota till min kusin!:)
Super snygg bild I know..
 

Kommentera här: