Asså OMG!!!

Fick min lönelapp idag. För många är det inte mycket men för mej är det as mycket!! Säger inte hur mycket det är, men det är när man får se lönebeskedet som man känner att man gjorde rätt. Jag fick jobba väldigt många nätter, jag tackade ja till alla, och ibland kände jag att nej jag ger upp!! Det var så ensamt att sitta här, även om jag hade as kul med mina serier och roliga gäster ibland. Men nu är jag stolt att jag inte gav upp.

Låter som värsta tönten inser jag nu. Men det är psykiskt påfrestande att vara uppe om nätterna så mycket:P Så att få se att det lönade sej, är skit kul! Kommer föra över 10k till sparkontot. Så snart kan jag köpa bil, göra operation + köpa massor i London!

Ska faktiskt kolla med Robin om vi kan till Helsingborg på måndag när han slutat skolan. Har hittat en bil där, om den är kvar, men vill ha med honom och hans kompis för dom kan en hel del mer om bilar än jag. Går oftast på färgen, och den måste ha 5 dörrar! Det är det enda jag bryr mej om^^

Kommentera här: