Är du från Göteborg?

Det är andra gången jag får den frågan. Vet inte varför folk tycker att jag låter som en göteborgare. Jag gillar den dialekten, tycker den är cool men jag är inte ens i närheten av att prata så. Men nu finns det tydligen folks om tycker det så det tar visom en komplimang!
 
På det svara jag förresten: Nehedu, jag är så smålänsk man kan bli! Sitter och spelar lite kort på datorn. Fick ringa mamma för att be henne kolla vad dom kortspelen jag har på min datorn heter. Så nu spelar jag det:) Plus mahjong också, eller som vi kallade det: TP. Tai pei eller något hette det på dom gamla datorerna. Mamma spelade alltid det när vi var små och sen började vi med spela det. Man bli lätt beroende och håller på hur länge som helst. Igår natt spelade jag mahjong och kortspel i några timmar. Gissar på att det kommer bli så inatt med:)
 
Har bok och filmer med mej som jag kanske använder senare. Om jag bli för trött sätter jag igång Big bang bara så håller jag mej vaken:)
 
Nu ska jag ta in dynora som är till uteplatsen!
 

Kommentera här: